Сандық көмекші (CDNG). ABAI IS бағдарламалық модулі



Дәйексөз келтіру

Толық мәтін

Аннотация

Бұл мақалада ABAI ақпараттық жүйесінің көп қолданушы бағдарламалық Модулінің прототипі Мұнай және газ өндіру цехтарының өндірістік объектілері (бұдан әрі-МГӨЦ) жұмыскерлері арасындағы байланысты қолдауға және оларды орындалатын өндірістік міндеттер туралы жедел ақпаратпен, нормативтік – техникалық ақпаратпен қамтамасыз етуге, сондай-ақ МГӨЦ туралы жедел деректерді енгізуге арналған арнайы мобильді және веб-қосымша нысанында ұсынылған.

Толық мәтін

Кіріспе
Цифрландыру, цифрлық трансформацияны кәсіпорынның жалпы стратегиясымен байланыстыру процесі керемет жылдамдықпен дамып келеді. Осыған қарамастан оның мүмкіндіктері мен артықшылықтары толық ашылмаған.
Цифрлық технологиялар маңызды рөл атқаратын медиа және бөлшек сауда сияқты салалардан айырмашылығы, өнеркәсіптік индустрия цифрландыруды әлі толық қабылдаған жоқ.
Мұнай-газ кәсіпорындарында цифрландыруды енгізу перспективалары бизнес-процестердің тиімділігін арттырумен тығыз байланысты. Статистикаға сәйкес, бүгінде әлемде мұнай-газ жабдықтарының тек 3-5%-ы ғана интеграцияланған ақпараттық технологиялармен жабдықталған және шешім қабылдау үшін деректердің 1%-дан азы пайдаланылады, бұл мұнай-газ компанияларына жұмысты оңтайландыру үшін орасан зор әлеует ашады. процестер [1].
«ҚМГ Инжиниринг» ЖШС-нің ТЖДНҚ НПО-да техникалық қызмет көрсету жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізу саласындағы зерттеулерінің нәтижелері жабдықтың сенімділік деңгейін арттыруда айтарлықтай мүмкіндіктердің бар екенін көрсетті, оған ұйымдық жетілдіру арқылы қол жеткізуге болады.
NPO қызмет көрсету процесінің тиімділігін арттыру құралдарының бірі жұмысшылар ең қауіпсіз және тиімді алгоритмдер бойынша операцияларды орындаған кезде қызмет көрсететін персоналдың әрекеттерін стандарттау болып табылады.
ҮЕҰ-ға тиімді қызмет көрсетудің маңызды аспектілері қызмет көрсету объектілерінде тікелей алынатын бастапқы ақпараттың сенімділігі және бұл ақпаратты процеске қатысушыларға берудің жеделдігі болып табылады.
«ҚМГ Инжиниринг» ЖШС мамандары арнайы бақылау парақтары мен типтік операциялық карталарды (бұдан әрі – ТҚК) әзірлеуді, сондай-ақ визуализацияны көздейтін КЕҰ-ға күнделікті (әр ауысым сайын) техникалық қызмет көрсету процесін стандарттау және бірегейлендіру бойынша жұмыстарды жүргізуді ұсынды. NPO қызмет көрсету процестері.
Стандарттарға қолайлы қолжетімділікті қамтамасыз ету және ҮЕҰ қызмет көрсету объектілерінен берілетін ақпараттың тиімділігі мен сенімділігін арттыру үшін арнайы мобильді және веб-қосымшаларды әзірлеу ұсынылады. Бұл жұмысты «Digital Assistant (CDNG)» модулі атауымен ABAI ақпараттық жүйесінің модульдерінің қатарына қосу туралы шешім қабылданды.
Модульді енгізудің мақсаты мұнай өндіру шығындарын азайту және жабдықтың жұмыс тиімділігін арттыру:
 NPO TsDNG тоқтап қалуынан мұнай жоғалуын азайту;
 НПО ЦДНГ қайта жөндеуге кететін шығындарды азайту;
 CDNG жұмысшылары арасында жұмыс жүктемесін оңтайлы бөлу.
«Digital Assistant (CDNG)» модулін пайдаланушылар мұнай өндірудің өндірістік процестеріне және ғылыми өндірістік объектілерге қызмет көрсетуге қатысатын CDNG қызметкерлері (Цифрлық мұнай операторлары, жөндеушілер, бригадирлер, механиктер, геологтар, технологтар, CDNG менеджерлері).

Әдеби шолу
Ресейлік мұнай компаниялары CDNG қызметкерлерінің жұмысында мобильді құрылғыларды пайдалануда айтарлықтай серпіліс жасады.
«Татнефть» ресейлік мұнай компанияларының арасында алғашқылардың бірі болып, тәулік бойы жұмыс орнымен байланыссыз өндіріс процесін басқаруға мүмкіндік беретін Mobile CDNG жобасын жүзеге асырды.
Әзірлеушілердің айтуынша, жобаның түпкілікті нәтижесі мұнай және газ өндіру цехтарының тиімділігін арттыру, сондай-ақ пайдалану шығындарын айтарлықтай үнемдеу болады.
Жобаның алдында 2015 жылы CDNG операторы үшін автоматтандырылған жұмыс станциясы (AWS) енгізілді. Бұрын нысандардан барлық деректер диспетчерге жіберілетін. Ол арқылы операторлар қызмет көрсету бөлімшелеріне сұраныс жіберді. Мұның бәрі көп уақытты алды, тиімділік жоғалды, ақпаратты беру кезінде қателер туындау қаупі болды. Енді оператор өзі қызмет көрсететін әрбір нысаннан нақты уақыт режимінде смартфонға ақпаратты дербес алып, оны ARMITS-ке (инженерлік-технологиялық қызметтің автоматтандырылған жұмыс орны) береді және қажет болған жағдайда қызмет көрсететін ұйымға сұраныс қалыптастырады. Диспетчерлендіру өткеннің еншісінде, операторлар өз функцияларын стационарлық жұмыс орнына байланбай орындауға мүмкіндік алды.
Кейінірек геологтар мен технологтар үшін қашықтан қол жетімді жылжымалы жұмыс станциялары да құрылды. Нәтижесінде өндіріс процесіне қатысушылардың көпшілігі мобильді жұмыс режиміне көшті.
Әртүрлі мамандардың жылжымалы жұмыс станцияларын құрудағы бар тәжірибені ескере отырып, жұмыс орындарына сілтемесіз цехты басқару жүйесін құру туралы шешім қабылданды [2].
Ресейлік Лукойл мұнай компаниясы да өз жұмысында ұқсас Mobile Crawler қосымшасын сәтті пайдаланады. Жобаның мәні ақпаратты жинауға деген көзқарастарды өзгерту болып табылады. Мұнай өндірушілердің бұрын ұңғымаларды тексеру кезінде қағазға түсіргені енді нақты уақыт режимінде смартфон қолданбасында жазылады. Сонымен қатар, қолданба оператордың нысандар арқылы жүру бағытын жазу, ауа үлгілерін алу, жабдықты ұстау және мердігерлерді бақылау үшін де қолданылады. Үздіксіз негізде қосымшаның авторлары оның қолданылуын талдап, мүмкіндіктерін кеңейтеді [3].

Негізгі бөлім
«Digital Assistant (CDNG)» модулінің мақсаттарына қол жеткізу үшін ҮЕҰ-ға күнделікті (әр ауысымда) қызмет көрсету процесін стандарттау және біріздендірумен байланысты бірқатар мәселелерді шешу қажет. Бұл мәселелерді шешу үшін жобада бақылау парақтары мен СОК әзірлеу қарастырылған.
Бақылау парағының негізгі мақсаты қызметкерді барлық бақылау және техникалық қызмет көрсету операцияларын қатесіз орындау үшін қажетті қолжетімді нысанда ақпаратпен қамтамасыз ету және ғылыми өндірістік объектінің қалыпты техникалық жағдайынан ауытқуларды ерте кезеңде анықтау болып табылады.

Күнделікті техникалық қызмет көрсетуді тексеру тізімінің негізгі элементтері (1-сурет):
 НПО түйіндерінің қалыпты жағдайының критерийлерінің иллюстрациялары мен сипаттамасы бар қадамдық нұсқаулар;
 операцияны аяқтаудың оңтайлы уақытын көрсету;
 жауапты орындаушы туралы мәліметтер;
 бақылау операциясының аяқталғанын және НПО-ның қалыпты жағдайға сәйкестігін растайтын өріс.

СОК-тың негізгі мақсаты - қажетті көлемде және тиісті сапада операцияларды орындаудың ең қауіпсіз және ұтымды процедурасы туралы қолжетімді ақпаратпен қамтамасыз ету.
RNS негізгі элементтері (2-сурет):
 операциялардың қауіпсіз және ұтымды қадамдық тәртібі;
 қажетті құралдарды, құрылғыларды және жеке қорғаныс құралдарын пайдалану туралы мәліметтер;
 орындалатын операциялардың ұзақтығы туралы мәліметтер;
 НПО жағдайын бақылау және операциялардағы маңызды сәттердің иллюстрациялары.

Қосымша опция ретінде жиі орындалатын әрекеттер үшін дауыстық пікірлері мен субтитрлері бар нұсқаулық бейнелер әзірленеді.
Жобаның келесі міндеті – қызметкерлерге әзірленген жабдыққа техникалық қызмет көрсету стандарттарына ыңғайлы қолжетімділікті қамтамасыз ету. Ол үшін стандарттар (тексеру парақтары, SOC) ABAI ақпараттық жүйесіне біріктірілуі керек, ал стандарттарға қол жеткізу «Digital Assistant (CDNG)» арнайы мобильді және веб-қосымшалары арқылы қамтамасыз етіледі.
Төменде «Digital Assistant (CDNG)» модулінің функционалдық мүмкіндіктерінің тұжырымдамалық сипаттамасы берілген, ол сонымен қатар үшінші мәселені – ҮЕҰ жағдайы туралы сенімді ақпаратпен жедел алмасуды шешеді.

1. Мобильді құрылғыларға (смартфон, планшет) арналған бағдарламалық құралдың функционалдығы CDNG қызметкеріне:
 күнделікті жұмыс операцияларын орындауға қажетті барлық ақпаратты, оның ішінде қызмет көрсету объектілерінің параметрлерін, қажетті нұсқаулар мен құжаттарды алуға;
 объектілерде өлшенген параметрлерді тікелей ақпараттық жүйеге беру;
 ҮЕҰ-ға қызмет көрсету кезінде анықталған ауытқулар туралы ақпаратты тікелей ақпараттық жүйеге жіберу.
2. Бағдарламалық қамтамасыз етудің веб-нұсқасының функционалдығы мыналардан тұрады: басқару панелі; орталық инженерлік-техникалық қызмет (бұдан әрі – CITS) маманының бақылау тақтасы (бақылау тақтасы, басқару пульті); менеджердің бақылау тақтасы. Бұл функция TsDNG және NGDU басқаруға мүмкіндік береді:
 ҮЕҰ-ға қызмет көрсету бойынша тапсырмалардың орындалу жай-күйін бақылау;
 қондырғының өнімділік көрсеткіштерін бақылау;
 ҮЕҰ-ға қызмет көрсету бойынша жұмыстардың қауіпсіздігін бақылауды жүзеге асыру.
2.1. Әкімші тақтасы - жаңа каталогтарды қосу және жою және модуль мазмұнын өңдеу құралы.
2.1.1. Әкімші панелінде (5-сурет) келесі каталогтар бар:
 пайдаланушылар тізімі;
 Топтар тізімі;
 Мұнай кәсіпшілігі жабдықтарына техникалық қызмет көрсетуді тексеру парақтарының тізімі;
 Стандартты операциялық карталардың тізімі;
 айналма жолдардың тізімі;
 жеке қорғаныс құралдарының тізімі;
 Құралдар мен материалдар тізімі.
2.1.2. Каталогтардың әрқайсысы pdf, Excel, Word файлдарына экспортталады.
2.1.3. Жүйе контекстік іздеу мүмкіндігіне ие.

2.2. CITS маманының бақылау тақтасы ҮЕҰ-ға қызмет көрсету бойынша тапсырмаларды орындау процесін визуализациялау және басқару құралы болып табылады.
2.2.1. CITS маманының бақылау тақтасы (6-сурет) теңшелетін виджеттер жиынтығынан тұрады:
 Сұраныстарды орындау – ауысымдық техникалық қызмет көрсету кезінде қалыпты жағдайдан ауытқулар анықталған кезде жұмысшылардан алынған жабдыққа техникалық қызмет көрсетуге сұраныстардың орындалу күйін бейнелейді;
 Мұнай ысыраптары – жөндеуді күтіп тұрған ұңғымалардың және мұнай өндіруші объектілердің тоқтап қалуы нәтижесінде пайда болатын мұнай ысыраптарының көлемін бейнелейді;
 Тапсырмалар тақтасы – тапсырмаларды «Күтуде», «Орындалуда», «Аяқталды» күйлеріндегі тапсырмаларға бөлінген Канбан тақтасы түрінде бейнелейді. Тапсырмалар тақтасы жалпы немесе мұнай кәсіпшілігі жабдықтарына қызмет көрсету аймақтары (орындаушылар) бойынша бөлінуі мүмкін.

2.2.2. Орындаушылардан ақпарат тікелей жүйеде алынған кезде тапсырманың күйі автоматты түрде өзгереді немесе CITS маманы қолмен өзгертеді.
Тапсырманы басқан кезде тапсырма картасы көрсетіледі (7-сурет), оның құрамында:
 тапсырманың бірегей идентификаторы;
 қызмет көрсету объектісінің атауы, түрі және нөмірі;
 анықталған ауытқудың атауы;
 пікірлер және/немесе фото/бейне есептер;
 бастамашы туралы ақпарат (жүйеде тапсырмаларды орналастырған Пайдаланушы);
 тапсырманың орындалу күйі;
 өтініш беру күні мен уақыты;
 жабдық тоқтатылған сәттен бастап картаны қарау кезінде жинақталған мұнай шығындары;
 орындаушы – тапсырманы орындауға жауапты бөлім немесе қызмет – тапсырманы жүйеге орналастырған кезде бастамашы, CITS маманы автоматты түрде анықтай алады (орындаушылар тізімі кәсіпорында техникалық жұмыстарды ұйымдастыру үшін қолданылатын бағдарламалық қамтамасыз етумен синхрондалу керек); жабдыққа қызмет көрсету және жөндеу (MRO) );
 аяқталған жұмыс – мердігер толтырады;
 мәтіндік түсініктеме өрісі.
2.2.3. Бақылау тақтасы Пайдаланушы таңдаған егжей-тегжей деңгейіне байланысты жасалады: еншілес және тәуелді ұйымдар / өндірісті басқару / NGDU / GU.
2.3. Менеджердің бақылау тақтасы цехтар мен бөлімшелердің басшыларына арналған ауысымдық тапсырманы орындау үдерісіне арналған визуализация құралы болып табылады.
2.3.1. Менеджердің бақылау тақтасы (8-сурет) теңшелетін виджеттер жиынтығынан тұрады:
 ауысымдық тапсырманы орындау – мобильді қосымшаның көмегімен пайдаланушылардан алынған ақпарат негізінде қалыптасады;
 Мұнай ысыраптары – жөндеуді күтіп тұрған ұңғымалардың және мұнай өндіруші объектілердің тоқтап қалуы нәтижесінде пайда болатын мұнай ысыраптарының көлемін бейнелейді;
 Хабарландырулар – пайдаланушылардың мобильді қосымшаны пайдалануы кезінде орын алатын оқиғаларды көрсетеді (анықталған ауытқулар, аяқталған жұмыс және т.б.). Виджет көрсетілген оқиғаларды сүзе алуы керек;
 Интерактивті карта – қызмет көрсету нысандарын және олардың күйін көрсетеді.
2.3.2. Курсорды қызмет көрсету нысанының үстіне апарған кезде оның негізгі параметрлері көрсетіледі.
Сипатталған функционалдылық түпкілікті емес және жобаны іске асыру барысында соңғы пайдаланушының қажеттіліктеріне бейімделе отырып өзгертіліп, толықтырылады.

Зерттеудің қорытындылары немесе одан әрі перспективалары
«Digital Assistant (CDNG)» модулінің негізгі міндеті CDNG қызметкерлерінің жұмысын жеңілдету болып табылады, яғни оны әзірлеу және енгізу жүйенің әлеуетті пайдаланушыларымен тығыз ынтымақтастықта жүзеге асырылуы тиіс.
Модульді әзірлеу кезінде пайдаланушылардың қажеттіліктерін түсіну қажет: жұмыста қандай ақпарат қажет, бұл ақпарат қай жерде жасалады және соңғы пайдаланушыға қандай формада қажет.
NPO TsDNG техникалық қызмет көрсету кезінде туындайтын барлық ақпараттық ағындарды талдап, оларды ұсынылған модуль арқылы оңтайландыруға болады.
«Digital Assistant (CDNG)» модулін пайдалану басқа өндірістік бизнес-процестер үшін жүзеге асырылуы мүмкін келесі артықшылықтарды алуға мүмкіндік береді:
 деректердің сенімділігі, жоғалуы және сақталуы тәуекелдерін барынша азайту;
 жұмыс уақытын талдау, ысыраптарды (өнімді емес уақытты) анықтау және жою, процестерді стандарттау арқылы озық тәжірибені қайталау арқылы еңбек өнімділігін арттыру;
 қызмет көрсететін персоналға жүктемені оңтайлы бөлуді қамтамасыз ету;
 жұмысты орындау кезінде ыңғайлылықты арттыру және ұтқырлықты қамтамасыз ету;
 көрнекі стандарттар мен бейне нұсқауларды пайдалана отырып, жұмыс орнында оқыту мүмкіндіктерін қамтамасыз ету;
 жұмыс орнынан тікелей қызметкерлерге әртүрлі мәліметтерді, соның ішінде фотосуреттерді, бейнематериалдарды, бақылау-өлшеу құралдарының көрсеткіштерін, сондай-ақ қызметкердің денсаулық жағдайы туралы ақпаратты беруге;
 қажетті ақпаратты жедел алу: объектілердің параметрлері, жабдықты пайдалану және техникалық қызмет көрсету бойынша нұсқаулықтар;
 өнеркәсіптік қауіпсіздік пен еңбекті қорғау талаптарын сақтау саласындағы тәртіпті арттыру.
Жоғарыда көрсетілген артықшылықтар NPO TsDNG техникалық қызмет көрсету процесінің тиімділігін арттырады, бұл сәйкесінше мұнай өндіру шығындарының төмендеуіне және жабдықты пайдалану коэффициентінің жоғарылауына әкеледі.
Болашақта NGDU цифрлық трансформациясы шеңберінде бұл жобаны «ҚазМұнайГаз» ҰК АҚ еншілес және тәуелді ұйымдарының басқа бөлімшелеріне көшіру ұсынылады.

×

Авторлар туралы

Zauresh Rakhmankulova

«KMG Engineering» ЖШС «ҚазНИПИмұнайгаз» филиалы

Хат алмасуға жауапты Автор.
Email: z.rakhmankulova@kmge.kz

Элементтік-сметалық стандарттау қызметінің басшысы
Қазақстан

Қайрат Аментаевич Исин

Email: z.rakhmankulova@kmge.kz

Сергей Анатольевич Осьминин

«KMG Engineering» ЖШС «ҚазНИПИмұнайгаз» филиалы

Email: z.rakhmankulova@kmge.kz

Head of the elemental estimate standardization service
Қазақстан, 010000, Қазақстан, Астана, көш. Қонаева 8, 2507 каб.

Қосымша файлдар

Қосымша файлдар
Әрекет
1. JATS XML

© Rakhmankulova Z., Исин Қ.А., Осьминин С.А.,

Creative Commons License
Бұл мақала лицензия бойынша қол жетімді Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.

Осы сайт cookie-файлдарды пайдаланады

Біздің сайтты пайдалануды жалғастыра отырып, сіз сайттың дұрыс жұмыс істеуін қамтамасыз ететін cookie файлдарын өңдеуге келісім бересіз.< / br>< / br>cookie файлдары туралы< / a>